Únor 2013

aha no..

22. února 2013 v 11:59 | Ellie
Jsem zase v prdeli. Taky si vase rodice mysli, ze kdyz si vas budou brat do huby kvuli postave, tak si pomuzou a vam zlepsi zivot? Hm.... Posralas to, matko. A ja taky. Normalni jidlo, a navsteva zachodu..... Tak to zase zacina, ale me uz nema na cem zalezet.

Jablko a mrkev

19. února 2013 v 19:40 | Ellie |  Recipes.
Ahojky berušky, pořád jsem nemocná a nudím se.. Vedle toho se taky dopuju vitamínama, tak jeden super zdravý, dobrý a rychlý vám sem hodím.. Spousta z vás ho už určitě zná, ale tak si ho aspoň připomeňme :)


Mrkev oškrábeme a jablko zbavíme slupky. Obojí nastrouháme a já pro zlepšení chuti pokapávám šťávou z citronu :) a nechte si čvachtat! ;) :D

18.2.

18. února 2013 v 21:17 | Ellie |  Meal.
Ahojky :) jsem nemocná, takže dnešní jídelníček byl poněkud divnej :P :D

sn: Jahodový jogurt, 60g dobré vlákniny, sklenice kefíru
sv: 3 kostičky čokolády
''oběd'' : jablko
ve: krajíc a půl chleba s paprikovou pomazánkou, paprika, 1 a půl vajíčka na tvrdo

Pohyb pochopitelně žádný... Bohužel.. ale já si to vynahradím, až budu zdravá ;)

15.2.

15. února 2013 v 16:17 | Ellie |  Meal.
10.00 - 2 activie (bílá + višeň), hrst ovocného müsli
11.40 - syrovátková tyčinka (d&m)
14.00 - zeleninový salát
15.50 - activia s bebe mini
20.00 - 2 malé krajíce chleba se šunkou, sýrem a paprikovou pomazánkou

+ jahody :)))

Dneska mě fakt pořád honí mlsná, naštěstí nemáme doma žádný nezdravý hnusy, takže je to dobrý :) byla jsem se na hodinu projít a ještě si určitě nějak zacvičím :)) včera jsem zkoušela nové švihadlo a je to docela sranda :DD


20.27: Jdu si zacvičit, pročistit hlavu a potom vás oběhnu ;) :*

12.2.

12. února 2013 v 23:46 | Ellie |  Meal.
08:00 - ovofit s dobrou vlákninou, 1 kousek domácího koláče
09:00 - dobrá vláknina jablko a skořice (tyčinka)
12:00 - malá obložená cz bageta (šunka, sýr, paprika, rajče, salát a pomazánka), čokoládová ovesná kaše
19:00 - meggle cottage šunka křen, cz bageta 85g

docela jsem to vyrovnavala chuzi ;) pro dnesek spokojenost :)

Jarní prázdniny jsou tady!!! :)))

11. února 2013 v 8:14 | Ellie |  Meal.
Ahoj zlata :) zacinaji mi jarni prazdniny, takze spousta casu na sport, relax a dlouhe procházky!! Dneska jedu za Terus (slečny z oaw vědí :)) .. zase si to užijeme!! A domů přijedu urcite aspon.o kilo lehci :D :* zase spolu neco vymyslime.. jednou jsme se parádně zrušily ve fitku, uvidíme, co bude dneska :)) zitra jsem taky mimo domov, takze opět bude jidelak stát za to ;) ve stredu uvidíme... Určitě něco vymysim.. prece nebudu sedět doma :D co vy? Kdy mate prázdniny? Pojedete nekam na hory? :* ja pojedu za 14 dni do Krkonoš... A budu po 3 letech lyžovat... Tak jsem zvědavá, jak mi to pujde :D a urcite tam hoodne zhubnu :)) tak.. dnesni jidelak dopisu vecer ;)

07:00 - jahodovy tvaroh (240 kcal), capuccino
10:00 - vanilkove latte
11:30 - paprika
12:40 - chilli cottage, cz bulka
19:00 - activia bily napoj
20:40 - krajic cz chleba s uzenym 30% syrem, asi 30g hermelinu

pro dnesek jsem celkem spokojena :) cely den jsem chodila ^^ a co vy, jak to slo? :*


Mějte krásný den :*

Yep.

9. února 2013 v 1:05 | Ellie
Ještě se budou všichni divit.... Přece nebudu mít dlouhý a tučný nohy!! A pěkně si vybudovat negativní vztah ke všem nezdravým sračkám, které ničí postavu, nejsou zdravé a ani nedají tělu žádný prospěšný látky...


Olomoucký cottage

3. února 2013 v 19:58 | Ellie |  Recipes.
Další moje specialitka :D opět se jedná spíš o bílkovinovou bombu :) to mám nejradši, hlavně k večeru po dlouhých procházkách a návštěvách fitek, běhání a podobně ;) Je to zase rychlá příprava, takže to stihne každý :)

potřebuješ:

cottage sýr
2 kousky olomouckých tvarůžků
rajčata
koření (chilli, pepř, sůl)

Rajčata nakrajíme a všechno zamícháme :D


2.2.

2. února 2013 v 14:07 | Ellie |  Meal.
Ahojky :)) jak se máte? co plánujete na sobotní odpoledne a večer? já jdu za chvilku spát ke kámošce, takže zase bude sranda :D na večeři samozřejmě plánuju něco menšího, ale uvidíme, jak to dopadne... každopádně jsem byla po snídani běhat, takže to tím případně trochu vyrovnám ;) dneska to bylo lepší než včera.. za cca 40 minut jsem si dala 4,45 km :)) už se těším, až zase budu v kondici...

10.00 : ovesná kaše, mražené jahody, lžička holandského kakaa a 2 lžičky cukru
13.15 : hovězí roštěná s rýží, domácí broskvový kompot
18.00 : zeleninový salát, rohlík s paprikovou pomazánku a krůtí šunkou
+ pár hrstek oříšků

Neznič to, pro co jsi tak tvrdě bojovala.