Červen 2013

30.6.

30. června 2013 v 23:09 | Ellie |  Meal.
plánuju, že přes prázdniny na sobě musím stoprocentně zamakat.. nebudu na střední ,,ta tlustá'' , ale ,,ta hubená'' ... musím vymyslet nějakou challenge sobě šitou na míru..

plánuju a dokážu!

dneska

08.00: 150g cottage, třtin. cukr, med, skořice
14.00: vývar, rustikální bageta, lečo
15.00: pistáciová deli -_-
19.00: salát Caprese, čtvrt bagety


nic moc... byla jsem unavená... zítra to bude lepší !

26.6.

26. června 2013 v 23:09 | Ellie |  Meal.
o něco lepší ..jo.. narážkám na postavu od bratra se nevyhnu už asi nikdy.. dneska se do mě zase navážel.. divím se, že jsem se nerozbrečela.. ale už se dostavily i komplimenty.. nic nevidím a nechápu, ale bojuju dál

ta milka.. nechápu, co blbnu...

07.00: 250g tvarohu, med, skořice
10.30: jablko
12.00: rajská, 2 knedlíky, kousíček masa
14.30: milka minis 8ks
18.45: CZ rohlík, 30% sýr, jahody


1h chůze, 2h fitko

shit..

13. června 2013 v 16:44 | Ellie
depression continues... hate myself

ABC, day 1

10. června 2013 v 0:03 | Ellie |  Meal.
today: 400kcal

Large

5.6.

5. června 2013 v 21:57 | Ellie |  Meal.
09.40: ovesná kaše, kiwi, kafe
11.00: 1 čtvereček 86% čokolády
13.50: 250ml smoothie (mléko, maliny, borůvky, rybíz, malinko cukru)
15.30: 3 cini minis tyčinky ( ! ) :/ , 500ml smoothie
20.50: 2 krajíce chleba, cottage, šunka, eidam, 2 rajčata

chůze, běh 9.8km :)

ahojky, dneska jsem opět měla skluz, proto téměř nulový oběd, měla jsem hlad a neměla jsem moc peněz, tak jsem to holt vyřešila tyčinkami :/ aspoň, že jsem pak byla běhat :) jo a koupila jsem si knížku o Běhání, už jsem jí četla v metru a vypadá zajímavě :D ^^ jak jste dnešek strávily vy? :*


4.6.

4. června 2013 v 16:32 | Ellie |  Meal.
07.00: 150g bílého jogurtu s meruňkovým džemem, 2 krajíce chleba se sýrovou pomazánkou a eidamem
10.40: 3/4 okurky :D + půl hermelínu
14.00: ochutnání domácího termixu (asi 5 lžiček), 3 krajíce chleba se sýrovou pomaz., gouda, 2 čtverečky 86% čokolády
20.15: 150g cottage šunka-křen, rajče, krajíček chleba (asi 35g), 1,5dl bílého :D


fitko 1,5 h

děkuju, že se vám jídelníčky tak líbí, já bych pořád něco vylepšovala.. asi jsem na sebe moc přísná.. ale jinak to nejde, jsem fakt odporná :( místo toho, abych tady ale fňukala o to víc zaberu ;) držte se !

Large

3.6.

3. června 2013 v 22:08 | Ellie
11.30: ovesná kaše (40g vloček, 100ml mléka, 2 lž. kakaa, 1 lž. vanilkový protein)
16.00: cini minis tyčinka
21.30: 2 krajíce chleba, 80g cottage, eidam, půl hermelínu, salát, 1 řádek 86% čokolády Lindt


2 a čtvrt hodiny fitko

Large

2.6.

2. června 2013 v 17:25 | Ellie |  Meal.
10.30: ovesná kaše jablko-skořice
13.30: selská polévka, losos s pečenými bramborami, salát
17.00: 2 jablka
20.30: miska balkánského salátu, vejce natvrdo, šmakoun a asi 40g sýra

pohyb - fitko 2 h

Large

1.6.

1. června 2013 v 16:26 | Ellie |  Meal.
1. června.. a venku to taky podle toho vypadá :D ale nevadí mi to, mám ze sebe depky.. odporná jsem.. strašně mi rostou svaly, přitom se pořád pohybuju v kardio zóně.. mám strašně svalnatá lýtka, vypadá to děsně... :( musím vymyslet strategii, abych nemusela k moři.. poslouchat tam celou dobu tituly ,,tlusté prase, špekoun'' .. za to mi to vážně nestojí... ale není divu, jídeláky jsou děsný.. jdu cvičit

10.00: tvaroh s medem a skořicí, jablko, kafe
13.00: polívka (nevím jak se jmenuje), 3 brokolicové placičky, šopák
17:00: ovesná kaše jablko-skořice
19:00: chléb s pomazánkou a sýrem
..zase se cpe.. prase jedno
Large
Neznič to, pro co jsi tak tvrdě bojovala.